Omgaan met agressie


Heb jij wel eens te maken met agressievolle situaties? Agressie kan uitstraling zijn, verbaal geweld of zelfs ontaarden in fysiek geweld. Medewerkers die contact hebben met klanten en leveranciers lopen extra risico. De klant is niet tevreden en reageert teleurgesteld, geïrriteerd of mogelijk intimiderend.  Het goed kunnen omgaan met agressie helpt medewerkers in deze situatie goed en zelfverzekerd te handelen.

Boos gezicht

Alles wat je moet weten

Cursus informatie


Duur van de training
1 lesdag
Kosten
€ 250,-
Doelgroep
Medewerkers die omgaan met agressie en conflictsituaties op de werkvloer professioneel willen aanpakken.
Certificering

Deelnemer ontvangt een certificaat 'Regie houden bij agressie'. Het certificaat is onbeperkt geldig en wordt daarom zonder einddatum verstrekt.

Helaas pindakaas


Er staan geen cursussen gepland. Wil je dat we er wel 1 plannen of wil je een InCompany training aanvragen?

Neem dan contact met ons op.